ورق بزنید

۰

چند ایده برای طراحی دکوراسیون وچیدمان منزل

 خواندنی ها

اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان هستید ، این 10 مورد می تواند کمکتان کند .

تنظیم چیدمان مبلمان ولوازم خانه را تغییر دهید :
مبلمان را از کنار دیوارها برداشته وسعی کنید آن ها را درزوایای جدیدتر و گیراتر بچینید . مثلا قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشمین باریک باعث می شود که اتاق وسیع تر دیده شود .

یک دیوار را رنگ کنید :
یکی از دیوارهای مهم خانه که در معرض توجه نیز هست را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید . تابلوها ولوازم هنری از آن آویزان کنید و مبل جدید وزیبایی در آن قسمت قرار دهید (البته دقت داشته باشید که رنگ آن با سایر لوازم خانه هماهنگ باشد )

از گل وگیاه استفاده کنید:
گل وگیاه می تواند حال وهوای تازه ای به خانه بیاورد . اگر علاقه ای به رسیدگی به گل وگیاه ندارید ، می توانید از گل ها و درختچه های مصنوعی استفاده کنید . کیفیت گل های مصنوعی هم آنقدر خوب شده است که به سختی می توان آن ها را از گل طبیعی تشخیص داد .

تابلو و آینه از دیوارها آویزان کنید:
تابلوهایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند . سعی کنید از قاب های تزئینی تر وزیباتر استفاده کنید . هنگام آویزان کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه مشاهده وگیرا باشد .

مجسمه ها رادریک جا جمع کنید :
مجسمه ها وپیکره های کوچک و مرتبط با هم را درقسمتی از خانه که مورد توجه است کنار هم قرار دهید . این مجسمه ها رابه صورت فانتزی ومتنوع بچینید .

لامپ ها و لوسترها را عوض کنید :
لوستر ها ولامپ ها جزو وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می کنند که سبک چیدمان خانه تان قدیمی است یا جدید . به دنبال لوسترهایی باشید که جدیدتر وفانتزی باشند و ضمنا با لوازم و رنگ بندی خانه تان نیز هماهنگ باشند .

 

لوازم اضافی را از جلوی دید بردارید :
وسایل ولوازم اضافی باعث از بین رفتن جلوه اتاق می شود . برای برگه ها ، اسباب بازی ها بچه ها و سایر اسباب و وسایلی که شکل اتاق را برهم می زند ، جای مخصوصی تدارک ببینید .

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده