ورق بزنید

۰

کلبه ای با نور پردازی کاخ!!!-کار در ارتفاع

 خواندنی ها

 

 

 برای این نوع نورپردازی معمولا از چراغ های نورپردازی نصب شده در نما استفاده می شود تا بتوان جزئیات معماری را با آن به نمایش گذاشت .

 

نورپردازی جزئیات ساختمان با چراغ های مختلفی انجام می گیرد ، از نور افکن های کوچک تا LED های پر قدرت . به هنگام نصب این نورافکن ها باید بسیار دقت کرد تا به مصالح نما آسیبی نرسد . باید دقت داشت که این نورپردازی برای این نیست که ساختمان همانطور که درروز رویت می شود به نظر برسد بلکه برای نمایش ساختمان از یک منظر جدید است .

یکی از مهمترین نکات نورپردازی نماها این است که تا حد امکان همه نورافکن ها از نظر پنهان بوده ونصب و نگهداری آن ها آسان باشد . نورافکن ها را می توان در ساختمان های مجاور یا مبلمان خیابان قرار داد و همچنین در جایی که درختان و درختچه ها وجود دارند ممکن است بتوان  از آن ها برای قطب های روشنایی استفاده کرد .

ویژگی های همسایگی و مناطق همجوار بناها نیز باید درنظر گرفته شود . درمناطق با تراکم کمتر که در مقایسه با مناطق شهری متراکم از آلودگی نوری ومیزان نورمحیطی پایین تری برخودارند ، روشنایی کمتری موردنیاز است که اغلب در طراحی نورپردازی نادیده گرفته می شود . رعایت این نکته کاهش مبلغ سرمایه گذاری اولیه و هزینه های مصرف انرژی را درپی خواهد داشت . همچنین بازتاب نور از سطوح ساختمان نیز باید در نظر گرفته شود . این مسئله به رنگ مصالح ساختمانی و میزان تمیز بودن آن بستگی دارد . بازتاب بیشتر نمای ساختمان ، نیاز کمتر به نور و در نتیجه مصرف انرژی کمتری را درپی خواهد داشت .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن ارائه کننده خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

محبوب ترين ها

بایگانی

پربازديدترين ها

پربحث ترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده