ورق بزنید

۲

نمای آجری ابتکاری جدید-کار در ارتفاع

 خواندنی ها

 

 

دیوارهای ساده وبدون بافت امروزی آن قدر تکراری شده اند که دیگر با کاغذ دیواری و استیکر هم جلوه ای  پیدا نمی کنند . برای آنکه تنوعی به خانه خود ببخشید و حس نوستالژی و آرامش بخشی و گرمی بدست آورید بهتر است از آجر به عنوان نمای یکی از دیوارهای داخلی استفاده کنید.

 

آجر یکی از قدیمی ترین مصالح پر کننده در ساختمان به شمار می رود امروزه می توان آن را به عنوان یک پوشش زیبا وبا احساس در نمای داخلی ساختمان به کار برد . در این دوره افراد به معماری مدرن روی آورده اند برای تنوع جالب است که طرحی کلاسیک را با مدرن در آمیزید تا فضایی مطلوب تر ، عاشقانه و رمانتیک را تجربه کنید .

یکی از دیوارهای خانه خود را به دلخواه انتخاب کنید ، البته بهتر است دیواری برگزینید که تمرکز بیشتری روی آن است ، یعنی چیدمان مبلمان و تلویزیون و سایر وسایل دکور با آن تنظیم می شود تا تاثیر خود را بیشتر و بهتر القا کند .

انواع آجر:

1-    آجر 3 سانتی ( تک رنگ )

2-    آجر 3 سانتی مدل رندوم

3-    آجر کامپوزیتی در رنگ های مختلف

4-    آجر معمولی با ابعاد 22-5.5-11

آجرهای 3 سانتی و کامپوزیتی را می توان در رنگ های مختلف وبا بندکشی متناسب با رنگ آجر استفاده کرد . آجر معمولی را می توان پس از اجرا به گونه ای که با دکور هماهنگی داشته باشد رنگ کرد که یک هارمونی را درفضای داخلی ایجاد نمود یا اینکه از رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار استفاده کرد . با این کار یک دیوار ساده با رنگی دل انگیز ورویایی ، با بافتی جذاب و لطیف را خواهید داشت که با نظاره کردن به آن حس آرامش و دل انگیزی به شما خواهد داد .

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      نظر لطف شماست ، ممنون برای حسن نظر شما 
    • پاسخ:

      ممنون از توجه شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده