ورق بزنید

۰

ساختمان های کره ماه

 خواندنی ها

استودیوی معماری Luca Carci برای امارات متحده عربی چشم اندازی را طراحی کرده است و نام این پروژه را به صورت نمادین ، شهرهای ارگانیک نام نهاده است .



ساختمان های این شهرک بخشی از ابر شهرهای امارات است که به زیبایی طراحی شده و دارای بخش های مجزایی برای سکونت و کسب و کار و تفریح می باشد . هدف ازاجرای این پروژه ساخت مکانی است که شهروندان این کشوربتوانند در آن به راحتی سکونت داشته باشند ، به کار مشغول شوند ، همدیگر را ملاقات کنند ، مسائل شهرنشینی مدرن را فراگیرند ودر نهایت فرهنگی مختلط را به وجود آورند .

 



این پروژه در دو بخش سازمان دهی شده است :

ساختمان های ارگانیک برروی زمین و ساختمان هایی همچون ((کره ماه )) برروی دریا . همه این ساختمان ها از طریق جاده ها، پارک ها وخیابان ها به یکدیگر متصل هستند و سازه هایی که برروی زمین ساخته می شوند شکل هایی ساده و درعین حال بسیار مدرن دارند ؛ به طوری که مطابق با زمان آینده هستند .

 



ساختمان های ماه که برروی دریا ساخته می شوند به سه گروه تقسیم می شوند : ماه های کوچک که اقامتگاه های شخصی هستند و از طریق راه دریایی و راه هوایی قابل دسترسی هستند . ماه های متوسط که در حقیقت هتل ها هستند و از طریق راه آبی ، خاکی و هوایی قابل دسترسی هستند . ودر آخر ماه های بزرگ که سکونتگاه ها و آپارتمان های شلوغ و بزرگ هستند . ایده این پروژه برگرفته از طبیعتی است که حتی در صحرا و در کنار دریا می تواند رشد کند و بالنده شود. این سازه های عظیم با نگاه به آینده ساخته می شوند وانسان امروزی را به محل سکونت ، محل کار و مکان های تفریحی همزمان متصل می نماید .



مساحتی که برای این شهر در نظر گرفته شده می تواند بیش از صدو پنجاه هزار نفر را درخود جای دهد . همچنین 800 هزار مترمربع هتل ها و 600 هزار متر مربع به مراکز خرید اختصاص داده شده است . با چنین مساحت عظیمی ، این پروژه شامل ساختمان های مسکونی ، ادارات ، مراکز تجاری و مراکز و موسسات فرهنگی خواهد بود . لازم به ذکر است که بلند ترین سازه این مجموعه 470 متر ارتفاع دارد ؛ درحالی که بقیه ساختمان ها بسیار کم ارتفاع خواهند بود همچنین بلندترین سازه مجموعه ساختمان های ماه 191 متر است .

Luca Carci که معمار و مجری این طرح است رشته معماری را دریکی از دانشگاه های معتبر ایتالیا به اتمام رسانده است و کارنامه درخشانی در زمینه طراحی وساخت سازه های گوناگون در سرتاسر دنیا دارد .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده