ورق بزنید

۰

هتلی به سبک ((آرت دکو))

 خواندنی ها

هتل Prahran یک کافه هتل دوطبقه است که نمای خطی قابل توجهی به سبک (( آرت دکو)) دارد .

 

 

این هتل محلی قبل یک ساختمان یک طبقه بد تناسب و بد شکل از درون است . براین اساس ، درخواست کارفرما این بود که این ساختمان تخریب شود و با فضای دو طبقه چشمگیر بایک حیاط مرکزی جایگزین گردد.



استفاده از لوله های بتنی عظیم روی هم قرار گرفته برای نمای خیابان دلایل متعددی دربر داشت از جمله اینکه این لوله ها عمق دارند و می توانند تعاملی عمل نمایند ؛ کیفیتی چشمگیر و مجسمه وار دارند؛ مرجع نقوش دایره وار داخلی هستند و همانند بشکه یا خمره هستند .

یک حیاط مرکزی با متریال عمدتا فولاد براق از امتداد فضای داخلی قطع می گردد و هردو سطح را به هم متصل می کند وبه نور فراخ طبیعی اجازه سیلان در فضا می دهد .

به گزارش معماری نیوز ،یک غرفه شناور ساخته شده از نیم لوله ها بر تکیه گاه ستون های فولادی قرارگرفته واز طریق زیر بشکه فلزی قابل دسترسی است که اتاق هارا به هم متصل می کند .بخش عمده ای از سازه فلزی وبتن لوله ها وفرم پیش ساخته ، تشکیل دهنده پایه داخلی غرفه ها هستند . متضادآن نیز، گرمای ناشی از صمغ بازیافت شده ، چرم اثاثه وطراوت کاشت گیاهان است که در سراسر فضای داخل جریان دارد .

 


این طرح به گونه ای اجرا شده که می توان محفل گرم خانوادگی با صمیمیت خاص خودش را درآن مشاهده کرد . طرح مدور غرفه های داخلی این کافه هتل دقیقا به منظور به نمایش درآوردن گردهمایی های اقوام به اجرا درآمده است .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده