ورق بزنید

۰

360 درجه در نیویورک

 خواندنی ها

طراحی برج One Madison ساده ودر عین حال متمایز و قابل توجه است و درک ظریفی که اغلب در معماری معاصر یافت نمی شود را می رساند .

 

برای احداث برج One Madison کارفرما درنظر داشت یک اقامتگاه لوکس فاخر ، شامل انواع مختلف واحدهای آپارتمانی ، هریک به منظور به حداکثر رساندن کارایی فضا و چشم انداز طراحی شود . مضاف براین چالش ، کارفرما برای تسریع ساخت نیاز به یک ساخت وساز مستمر فاز بندی شده داشت که به خوبی اجرایی شده است .



این برج از یک مدولار یا پلاگین طراحی مفهومی استفاده نموده و از طریق غلاف های مکعب شکل ، جرم ساختمان را ساختار شکن کرده است وبه آن حسی از سبکی ناشی از کنسول های معلق شده ازتنه اصلی سازه می دهد . این فرم های مکعب شکل ، کف طبقات برج را از مساحت 822 مترمربع به 1000 متر مربع گسترش داده که به واحدهای مختلف آپارتمانی ، برخی با تراس ، اجازه شکل گیری داده اند .

به گزارش معماری نیوز ، برج One Madison با طرج بندی کشیده و باز از کف تا سقف شیشه ای و 360 درجه دید به شهر نیویورک ویژگی خاصی پیدا کرده است . در طراحی سازه برج ، مهار بندی جانبی به جای محیط اطراف ساختمان درمرکز قرار داده شده و شکل صلیبی دیوار برشی بین اتاق ها و چاهک آسانسور پنهان گشته تا تاثیر سوء آن بر طرح بندی فضاها به حداقل برسد . درمهندسی طراحی این ساختمان نیز یک (( سیستم میراگر مایع تنظیم شده )) برای کاهش حرکت جانبی ناشی از باد و ارتعاشات لرزه ای تعبیه شده که در سازه ساختمان در سطح بام گنجانیده شده است .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده