ورق بزنید

۰

پمپ بنزین تفریحی گرجستان

 خواندنی ها

این پروژه درناحیه توسعه یافته دریا کنار شهر باتومی در گرجستان واقع شده است و دربرگیرنده پمپ بنزین ، فست فود ، فضاهای سرگرمی ویک حوض آب می باشد .



با توجه به محل مرکزی و درنتیجه اهمیت توسعه شهری، تصمیم برآن شد تا آنجا که ممکن است برای بازآفرینی شهر با محدود نمودن آثار ساخت و ساز و گردش وسایل نقلیه ، به شهر، زمین باز پس داده شود که این امر منجر به ساخت یک حجم با تمام برنامه های فشرده درون آن شده است .

فضا به این طریق ساخته شده است که دوبرنامه اصلی خدمات خودرو و ناهار خوری هم از نظر فیزیکی و هم بصری از یکدیگر جدا شده ، به طوری که تمام عملیات ایستگاه سوخت از نظر مشتریان رستوران پنهان است .

به دلیل فرم از پیش مشخص سازه و اشغال کم زمین ساختمان ، بیشتر فضاهای خدماتی وتسهیلاتی در سطح زمین گردآوری شدند تا به دسترسی های مورد نیاز نزدیک باشند .

فضای عمومی رستوران از لابی و ورودی جداگانه خود در طبقه همکف شروع می شود که رستوران رابه عنوان راهی به طور طبیعی به طبقه فوقانی متصل می کند وبه مشتریان حس انتقال آرام بین سطوح را ارائه می دهد ، کف به سمت بالا دارای پلکان متوالی است وعرشه های اقامتی مخصوص در سطوح بین طبقات به عنوان فضاهای غذا خوری اشغال می شوند .

لایه پوشش گیاهی که سایه بان غول پیکر معلق بر فراز پمپ بنزین را پوشش می دهد یک محیط طبیعی به فضا اضافه می نماید وبه عنوان یک ((سپر زیست محیطی )) دلنشین درون ترافیک شهری برای این تراس عملکرد دارد .

برچسب ها پمپ بنزین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده