ورق بزنید

۰

زیباترین پایتخت دنیا-شرکت ارتفاع نورد آسامن

 خواندنی ها

 

 

 گروه معماری ودکوراسیون: قاره استرالیا خود به تنهایی دارای عجایب فراوانی است اما جالب است بدانید یکی از زیبا ترین پایتخت های دنیا و البته جنوبی ترین آن در این قاره قرار دارد .

ولینگتون پایتخت کشور نیوزیلند در قسمت جنوب غربی جزیره شمالی میان تنگه کوک و رشته کوه ریموتاکا و درایالتی با همین نام ، دردماغه جنوبی جزیره شمالی وتقریبا در بخش مرکزی زلاندنو واقع شده است .بنابر مدارک موجود نام ولینگتون برگرفته از اولین دوک این سرزمین است که پیروز جنگ واترلو بوده است . این دوک آرتور ولزلی نام داشت که شجاعت و دلاوری های او زبانزد مردم این بخش از کره خاکی است .

اهمیت ویژه ولینگتون به دلیل وجود پارلمان و ادارات مرکزی و وزارتخانه های دولتی وبه طور کلی مرکزیت سیاسی این شهر است که آن را به عنوان پایتخت کشور نیوزیلند متمرکز کرده است . مرکز این شهر به دلیل صحنه های هنری  و کافی شاپ های زیبا و تفرجگاه های شبانه معروفیت فراوانی دارد . ولینگتون مرکز صنایع مهم در زلاندلو است ، همچنین بیشتر شرکت های فیلم سازی، تئاتر ، گروه های موسیقی و ارکستر دراین شهر هستند و نمایشگاه های بین المللی و موزه های  هنری نیز در آن برگزار می شود . ازنظر کیفیت بالای استاندارد زندگی ولینگتون مقاوم دوازدهم را دردنیا دارد .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن فعال در زمینه راپل و دسترسی با طناب، خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع و راپل بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.
راپل کار ، اسپایدرمن، طناب کار ، مرد عنکبوتی ، نما کار از القابی است که عموم برای تکنسین کار در ارتفاع در نظر گرفته اند

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده