ورق بزنید

۰

کاربرد رنگ ها در دکوراسیون-شرکت ارتفاع نورد آسامن

 خواندنی ها

 

 

رنگ یکی از موثرترین عناصر در شکل و فرم دهی منزل به شمار می آید . برای آنکه اولین چیزی که در بدو ورود ما به خانه به چشم می خورد رنگ آمیزی روی دیوارهاست که تاثیر مستقیم بر احساسات انسان دارد . برای آنکه بدانیم از چه رنگی برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنیم چند نکته حائز اهمیت است .

 

 

1- ابعاد خانه : این نکته برای آن اهمیت دارد که اگر خانه شما کوچک است نباید از رنگ های تیره و تند استفاده کنید زیرا باعث کوپک جلوه دادن خانه شما می شود .

2- وسعت نور طبیعی (تعداد پنجره ) : اگر پذیرایی شما دارای تعداد کمی پنجره است و نور کمی در خانه تابیده می شود نباید از رنگ های تیره وتند استفاده کنید .

 

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یک رنگ پر جنب و جوش، خلاقانه ، محرک وشادی آور و گرم است . این رنگ یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در نشیمن و پذیرایی به شمار می رود زیرا پذیرایی مکانی برای تعاملات خانوادگی است . این رنگ ذهن را تقویت کرده وباعث کاهش فشار عصبی می شود . استفاده رنگ نارنجی درکناره یک رنگ ملایم تر بسیار فضای خوبی را ایجاد می کند . برای منازل کوچک می توان از رنگ هایی نارنجی در آن به کاررفته استفاده کرد مانند هلویی ، کدویی.

رنگ قرمز

رنگ قرمز را به عنوان یک رنگ رمانتیک و احساسی به شمار می آورند ، رنگ قرمزضربان قلب را افزایش می دهد وباعث نشاط و سرزندگی می شود . استفاده از رنگ هایی که تن قرمز در آنهاست مانند گلبهی برای خانه های کوچک مورد استفاده می باشد . نکته  که قابل ذکر این است که اگر فردی عصبی هستید نباید از رنگ قرمز استفاده کنید چراکه رنگ قرمز حس پرخاشگری را افزایش می دهد و آرامش را بر هم میزند .

رنگ سفید

این رنگ ملایم بوده و می تواند درکنار رنگ های دیگر جلوه خاصی پیدا کند . رنگ سفید ذهن را از آن دغدغه های روزمرگی رها می سازد و باعث افزایش تمرکز می شود .

رنگ آبی

رنگ آرامش ، التیام ورهایی است . باعث ارتقای روابط می گردد . برای افراد بیش فعال عملیات و عصبی این رنگ توصیه می شود .استفاده از رنگ هایی که تن آبی در آن ها به کار رفته مانند آبی فیروزه ای و آبی آسمانی جلوه بیشتری به فضا می دهند . استفاده کوسن به رنگ آبی تیره زیبایی دیوار را چند برابر می کند .

رنگ خاکستری

رنگی است خنثی برای کامل شدن لازم است در کناریکی از رنگ هایی که نام برده شد قرار بگیرد تا تاثیرخود را القا کند .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

شرکت کار در ارتفاع آسامن

شرکت کاردرارتفاع آسامن ارائه کننده خدمات تعمیر و نگهداری از نمای ساختمان ها ست.
پیچ و رولپلاک نما، شستشوی نما یا نماشویی ساختمان ،ایمن سازی نماهای سنگی ، نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان ، بندکشی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، پوشش درز انقطاع مهمترین خدمات شرکت می باشد.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آسامن به شیوه کار در ارتفاع بوده و بدون نیاز به ادوات بالابرنده و یا داربست انجام میشود.

مزیت اصلی خدمات کار در ارتفاع نسبت به روش های دیگر
(همچون بالابر ، داربست ، کلایمبر و چرثقیل) اجرای سریع ، ایمنی بالا و نداشتن ریخت و پاش آن میباشد.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

تصاوير برگزيده

محبوب ترين ها

پربازديدترين ها

خلاصه آمار

تصاوير برگزيده